Browsing by Author "Balakšej, Vladimír"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
- ItemKomunikační strategie vybraného podniku(2020-11-1) Balakšej, Vladimír; Švandová Zuzana, Ing. Ph.D. : 55313Tématem diplomové práce je návrh komunikační strategie společnosti PR Yard media, která funguje jako tržnice, neboli marketplace pro objednání článků a příspěvků u vydavatelů a influencerů. V teoretické části definuje diplomová práce termíny jako marketingová komunikace, komunikační mix, obsahový a internetový marketing, marketing ve vyhledavačích, linkbuilding a sociální média. Následně jsou blíže popsány trendy a efektivní metody včetně způsobu jejich měření. V praktické části je specifikován podnik, obor jeho působení, obchodní model a jsou specifikováni zákazníci a konkurence. Dále se práce zabývá současným komunikačním mixem a marketingovými aktivitami společnosti. Závěrečná část práce popisuje optimalizaci PPC reklam ve vyhledávačích, rozebírá jednotlivé kampaně a vyhodnocuje výsledek, na základě kterého předkládá návrhy za účelem zlepšení stávajícího komunikačního mixu společnosti.
- ItemVyužití statistických metod jako nástroje manažerského rozhodování v podniku(2018-10-1) Balakšej, Vladimír; Hovorková Valentová Vladimíra, Ing. Ph.D. : 54865Bakalářská práce se zabývá využitím statistických metod jako nástroje manažerského rozhodování v podniku. Cílem mé bakalářské je vytvoření účinného nástroje pro rozhodování účetní společnosti XYZ prostřednictvím analýzy klientů skrze metodu Net Promoter Score. Bakalářská práce bude sloužit jako zdroj informací pro společnost, a též poslouží jako účinný a dlouhodobý nástroj pro strategické rozhodování podniku. Předmětem práce je především spokojenost zákazníků se službami společnosti, zkoumá možnosti jak onu spokojenost do budoucna ovlivňovat a to nalezením klíčů, jež danou míru spokojenosti určují, a za pomoci získaných údajů navrhnout strategii, jak úroveň spokojenosti pozitivně ovlivnit. Práce obsahuje základní informace o marketingovém výzkumu, práci s daty, základními metodami statistiky a vysvětluje problematiku vztahů se zákazníky. Na tu navazuje přímo metrika Net Promoter Score, jež přináší řešení pro měření míry spokojenosti jednotlivých zákazníků. Praktická část obsahuje detailní popis společnosti XYZ včetně její struktury a zahrnuje i vlastní výzkum NPS, jež přímo zkoumá loajalitu zákazníků společnosti. Na základě výstupu z výzkumu jsou sestaveny návrhy pro zlepšení v oblasti práce se zákazníky společnosti XYZ.