Browsing by Author "Ženíšek, Václav"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
- ItemNávrh marketingové strategie pro poskytovatele internetových služebŽeníšek, Václav; Žižka Tomáš, Mgr. Ph.D. : 56949; Laboutková Šárka, doc. Ing. Ph.D. Skolitel : 57210; Burešová Jitka, Ing. Ph.D. Konzultant : 63763; Herout Tomáš, Ing. Konzultant2 : 65936Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro existující firmu TETA, s. r. o., resp. její část nazývanou TETANET, která se zabývá poskytováním internetu. Práce pojednává o návrhu strategie, která má napomoci firmě k získání informačních výhod, vyššímu počtu zákazníků a vyšší konkurenceschopnosti. Strategie vznikala postupně na základě analýzy organizace a informací získaných v průběhu roční řízené praxe. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou, kde jsou popsány základní pojmy marketingu, strategie marketingu a online marketingu, a praktickou, která je zaměřena na informace spojené přímo s firmou. Jsou zde zmíněny aktivity z průběhu celé praxe autora práce, kterou vykonával po dobu dvou semestrů třetího ročníku studia. Dále jsou zde podány vlastní návrhy a implementace strategie, resp. jejích částí. V závěru této práce se nachází shrnutí a zhodnocení dosažených výsledků navržené strategie.