Browsing by Author "Šolcová, Adéla"
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
- ItemMarketingová komunikace vybraného e-shopuŠolcová, Adéla
- ItemMarketingová komunikace vybraného e-shopu(Technická Univerzita v Liberci, 2016) Šolcová, Adéla; Ungerman, OtakarBakalářská práce pojednává o marketingové komunikaci e-shopu firmy ZOOT a.s. První kapitola teoretické části práce je zaměřena na definování pojmu marketingová komunikace a plánování komunikačních kampaní. Druhá kapitola se poté podrobněji zabývá problematikou komunikačního mixu. Po představení obchodu ZOOT jsou v praktické části práce rozebírány jednotlivé prvky jeho komunikačního mixu v offline i online prostředí. V navazující kapitole jsou dále představeni dva vybraní konkurenti tohoto e-shopu, jejichž aktivity v oblasti marketingové komunikace jsou zhodnoceny podle předem stanovených kritérií a následně porovnány s e-shopem ZOOT. V poslední části práce jsou na základě zjištěných rozdílů v marketingové komunikaci jednotlivých e-shopů shrnuty návrhy a doporučení autorky na zlepšení komunikace tohoto obchodu. Autorce přineslo zpracovávání tohoto tématu patřičný rozhled v teoretické oblasti marketingové komunikace a ponětí o tom, jakým způsobem tuto komunikaci realizují internetové obchody v praxi.
- ItemWeb Analytics pro zlepšení výkonnosti vybrané organizaceŠolcová, Adéla; Podaras Athanasios, Ing. Ph.D. : 63378Tato diplomová práce se zabývá webovou analytikou. Kromě vysvětlení základních pojmů týkajících se této problematiky je zde popsán proces webové analytiky a jednotlivé nástroje, které jsou k této činnosti používány. Tyto nástroje jsou rozděleny do dvou skupin, podle toho, zda využívají sběr dat pomocí serverových logů či značkování stránek. Jeden z těchto nástrojů, Google Analytics, je následně využit pro zpracování dat o návštěvnosti třech verzí webů firmy Alfa, konkrétně dimenzí Věk a Zařízení. V závěru práce jsou firmě Alfa doporučeny způsoby využití získaných výstupů.