Browsing by Author "Šlingrová, Klára"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
- ItemHodnota vnímaná zákazníkem a jeho postoj k vybranému produktuŠlingrová, Klára; Simová Jozefína, doc. Ing. Ph.D. : 55316Diplomová práce se zabývá problematikou hodnoty zákazníka a jejími atributy, postojem zákazníka, jeho spokojeností a loajalitou. První část práce je věnována teoretickým východiskům postojů zákazníků a jimi vnímané hodnoty. V následující části je krátce charakterizována společnost, její zákazníci a především výrobky, jejíž atributy jsou předmětem hodnocení spokojenosti v rámci uskutečněného marketingového výzkumu. Primárním cílem výzkumu bylo identifikovat takové oblasti atributů, které zákazníci považují při nákupu za důležité, avšak nejsou spokojeni s úrovní jejich poskytování. Přínos práce tvoří navržená opatření, která mají za úkol zlepšit tyto atributy, které byly zákazníky podniku označeny za slabou stránku. Zavedením opatření bude firma schopna zdokonalit nabízenou hodnotu, tím pádem i pozitivně ovlivnit postoj svých zákazníků.
- ItemRozšíření podnikatelského plánu cestovní kancelářeŠlingrová, Klára; Syrovátková Jaroslava, Ing. Ph.D. : 54972; Laboutková Šárka, doc. Ing. Ph.D. Skolitel : 57210; Červová Lenka, Ing. Ph.D. Konzultant : 58883; Rejzková Pavlína, Bc. Konzultant2 : 66398Bakalářská práce se zabývá návrhem změny podnikatelského plánu fiktivní cestovní kanceláře, která by svou dosavadní činnost přizpůsobila obratu v poptávce u své cílové skupiny pozvednutím zájezdů dark turismu na hlavní činnost. V této práci je možné najít teoretická východiska, která specifikují tuto oblast, a jsou použita v praktické části, která obsahuje návrh pilotního zájezdu dark turismu, který zmíněnou změnu představuje. Součástí praktické části je také dotazníkové šetření, v rámci kterého byly zjišťovány názory respondentů na zájezd dark turismu, a jehož vyhodnocení bylo použito při sestavování pilotního zájezdu.