Browsing by Author "Šilhán, Milan"
Now showing 1 - 4 of 4
Results Per Page
Sort Options
- ItemUrčení klíčových zákazníků(Technická Univerzita v Liberci, 2009) Šilhán, Milan; Sixta, JosefCílem této diplomové práce je určení klíčových zákazníků firmy DGS Druckguss Systeme s.r.o. V první kapitole představím společnost a předmět podnikání. V následujících kapitolách se zaměřím na definice a vysvětlení pojmů: Customer Value, Customer Value Management a Key Accounts. Ve 4. kapitole uvedu rozdílné pohledy na analýzu Customer Value a popíšu determinanty Customer Value. V 5. kapitole zpracuji rozličné modely k uřčení Customer Value. Součástí této kapitoly bude i trojrozměrný zákaznický model,který rozdělí portfolio zákazníků a usnadní tak odvození obecných strategií, jak se zákazníky zacházet. V poslední kapitole použiji vybrané metody a provedu analýzu současných zákazníků ve společnosti DGS Druckguss Systeme s.r.o., abych nakonec stanovil klíčové zákazníky.
- ItemUrčování klíčových zákazníkůŠilhán, Milan
- ItemZvýšení konkurenceschopnosti autoškoly PRIMAŠilhán, Milan
- ItemZvýšení konkurenceschopnosti autoškoly PRIMA(Technická Univerzita v Liberci, 2006) Šilhán, Milan; Myslivcová, SvětlanaThe main purpose of this bachelor work is to suggest the appropriate steps, which could lead to increasing of the competitive advantage of the driving school Prima. On the basis of the marketing survey and the analyse of the rival driving schools I will try to find out the best way to improve the services and positon in the market place. In the marketing survey I concentrate especially on Prima´s service level. In the first part of my work I compile theoretical information, which will be used as a starting point for the practical part.