Browsing by Author "Šilarová, Adriana"
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
- ItemCustomers' awareness, attitudes and behaviour towards corporate environmental practices(Technická Univerzita v Liberci, 2016) Šilarová, Adriana; Demel, JaroslavV posledních letech se společenská odpovědnost stala fenoménem. Společnosti začaly tyto aktivity začleňovat do svého podnikání a zákazníci je vehementně požadovat. Nicméně, stále je velmi málo známo o vlivu chování firmy na rozhodování zákaníka. Tudíž, hlavním cílem této práce je zkoumat v jaké míře jsou student jako zákazníci informováni o environmentální odpovědnosti firem, jaký postoj k tomu zaujímají a také jak jejich nákupní chování může být ovlivněno neetickým chováním firmy. Tento problém byl řešen pomocí případové studie, které se účastnili studenti University of Huddersfield. K získání hlubšího pohledu do celé problematiky, mezinárodní společnost Starbucks byla vybrána jako příklad ''zelené'' firmy, která však nyní bojuje s kauzou palmového oleje.
- ItemInternacionalizace vybraného podniku působícího v sektoru průmysluŠilarová, Adriana; Pěničková Zuzana, doc. Ing. Ph.D. : 59645; Čuhlová Renata, Ing. Ph.D. Konzultant : 64073Internacionalizace firem se stala nezbytnou součástí rozvoje mezinárodního obchodu. Tato práce se však blíže zaměřuje na internacionalizaci lidských zdrojů a proces expatriace, neboť lidské zdroje se stávají velmi ceněným zdrojem. Pro účely této diplomové práce byla vybrána společnost působící v průmyslovém sektoru, jež je internacionalizovaná ve světovém měřítku. Práce popisuje internacionalizaci, mezinárodní řízení lidských zdrojů a proces expatriace v teoretické rovině. Následuje představení zvolené společnosti a popis jejího expatriačního managementu. Cílem této práce je objektivní zhodnocení současného stavu expatriační vysílací politiky zvolené firmy, odhalení možných hrozeb a návrh vhodného opatření a doporučení na zefektivnění expatriační politiky pomocí metody case study. Zdroje dat v této práci jsou získány z veřejných studií o expatriaci, interních zdrojů firmy, expatriačního managementu, SWOT analýzy expatriačního procesu a ze stěžejního rozhovoru s osobou vyslanou do zahraničí.