Browsing by Author "Šešinová, Zuzana"
Now showing 1 - 4 of 4
Results Per Page
Sort Options
- ItemMarketingová situační analýza ve firmě Strnad & Červinka(Technická Univerzita v Liberci, 2006-01-01) Šešinová, Zuzana; Švandová, ZuzanaThe company Strnad & Červinka is a developing subject on a market of a leather and fur industry. Its production is focused particularly on tawing and leather fabrication and fur in unfinished products, its following arrangement in finished product and selling. The bachelor work is a marketing analysis as well. The aim of work is to analyse the current marketing activities of this company and to propose additional changes and activities in marketing strategy. After opening theoretical part follows economic introducing of company and the analysis of personal management policy. The next part describes product and prices strategies of the company, forms of distribution and communication process, complex SWOT analysis and competition analysis. The ending of practical part is considering the customer structure of the company. In the final part of this work are analyzed four P and theirs strategies in the company and the current economic company situation. Further are enclosed recommendations to attract more customers and to increase company´s competitive strength in the market.
- ItemMarketingová situační analýza ve firmě Strnad & Červinka(2006-01-01) Šešinová, Zuzana
- ItemMarketingová studie Regionálního muzea v Kolíně(Technická Univerzita v Liberci, 2008-01-01) Šešinová, Zuzana; Dědková, JaroslavaCílem diplomové práce je analýza stávající marketingové činnosti muzea. Na jejím základě a částečně i na základě provedeného marketingového výzkumu jsou Regionálnímu muzeu v Kolíně navržena doporučení a případné dodatečné změny v marketingové strategii. Diplomová práce je rozdělena a do čtyř dílů. V první samostatná část je věnována problematice marketingu kulturních památek a čtyř P obecně. Další kapitola charakterizuje ekonomickou situaci a zaměstnaneckou politiku muzea. Na tuto část navazuje přiblížení současné situace kulturních památek Středočeského kraje z konkurenčního pohledu. Následuje podrobnější rozbor jednotlivých položek marketingového mixu a analýza návštěvníků muzea, v jejímž rámci byl proveden menší marketingový výzkum zaměřený na spokojenost a strukturu návštěvníků. Poslední stěžejní část této práce tvoří osobní doporučení, která jsou formulována především na základě SWOT analýzy, rozboru marketingového mixu firmy a marketingového výzkumu.
- ItemMarketingová studie regionálního muzea v Kolíně(2008-01-01) Šešinová, Zuzana