Browsing by Author "Říhová, Michaela"
Now showing 1 - 4 of 4
Results Per Page
Sort Options
- ItemJak využít znalosti angličtiny při výuce španělštiny (Španělština jako 2. cizí jazyk po angličtině)Říhová, MichaelaHlavním cílem této bakalářské práce je zjistit, jak pomůže znalost anglického jazyka při výuce španělského jazyka. V první části této práce bude zmíněno, které materiály byly použity v minulosti pro výuku cizích jazyků a které se používají v současnosti v České republice. Mimo jiné zde také bude vysvětlen koncept mnohojazyčnosti. Další část této bakalářské práce bude založena na znalosti slovní zásoby a na gramatických jevech, jako je systém větných časů a použití určitých i neurčitých členů. U těchto jevů pak bude zkoumána podobnost a na jejich základě budou vytvořena cvičení, která pomohou studentům si uvědomit podobnost i odlišnost těchto jevů. K vypracování budou použity učebnice anglického i španělského jazyka. Také zde bude využita znalost didaktiky cizích jazyků.
- ItemJezerní ostrov InnisfreeŘíhová, MichaelaIrové slaví 150. výročí narození jednoho ze svých nejvýznamnějších básníků. V rámci celoročních oslav byla vypsána otevřená soutěž pro architekty a umělce s cílem vytvořit dočasnou instalaci na jezerní ostrov Innisfree inspirovanou stejnojmennou básní Williama Butlera Yeatse. Práce ze zadání soutěže přímo vychází, bez ambice se jí účastnit.
- ItemSudetskou krajinou Horního Vítkova(2018-6-18) Říhová, Michaela; Hendrych Jan, doc. Ing. arch. akad. arch : 54703Diplomová práce provází sudetskou krajinou na území Horního Vítkova v severních Čechách. Sleduje fenomény této krajiny, která si nese dosud viditelné šrámy minulého století a rozvíjí místa na existující pašerácké stezce v česko-polském pohraničí.
- ItemVýznam estetických aspektů školy pro utváření školního klimatu(2018-8-29) Říhová, Michaela; Novotová Jitka, PhDr. Ph.D. : 54765; Kolář Milan, doc. Ing. CSc. Skolitel : 54736; Vrbík Daniel, Mgr. Ph.D. Konzultant : 63768; Touš Jan, RNDr. Ph.D. Konzultant2 : 66359Bakalářská práce se zabývá významem estetických aspektů školního prostředí pro utváření školního klimatu. Základní výzkumnou otázkou je, jak se žáci ve škole cítí. Jak na žáky působí a jak je ovlivňují estetické aspekty školního prostředí? Praktická část má dvě části; rešerše zahraničních výzkumů na podobné téma a vlastní kvalitativní výzkum prováděný na středních odborných školách.