Browsing by Author "Čížková, Dana"
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
- Item
- ItemMerchandising - cesta ovlivňování zákazníka a zvyšování prodeje(Technická Univerzita v Liberci, 2006) Čížková, Dana; Dědková, JaroslavaTato diplomová práce je věnována problematice merchandisingu, jednomu z nástrojů komunikačního mixu a jeho užití v a. s. Triola. Diplomová práce se částečně opírá o výsledky výzkumu realizovaného v rámci mé bakalářské práce, který byl věnován analýze nákupního rozhodovacího procesu zákazníků a vypracován taktéž ve spolupráci se společností Triola, tradičním českým výrobcem dámského spodního prádla. Ačkoliv od restrukturalizace v roce 2002 doznala společnost Triola významných změn, její kroky v oblasti merchanidisingu se zatím zdají být spíše zdrženlivé a užití jeho metod je teprve v začátcích. Proto zde vidím příležitost navrhnout v rámci této diplomové práce konkrétní doporučení, která by po jejich aplikaci do praxe mohla napomoci dosahování vyšších prodejů a potažmo zisků společnosti.