Browsing by Author "Čáslavová, Lucie"
Now showing 1 - 4 of 4
Results Per Page
Sort Options
- ItemOptimalizace marketingové strategie(Technická Univerzita v Liberci, 2010) Čáslavová, Lucie; Strnad, PavelDiplomová práce popisuje problematiku marketingové strategie a nástrojů marketingu, jak jsou uplatňovány na trhu školství. Práce vychází z vybraných teoretických kapitol. Nejprve je popsán trh školství. Následuje charakteristika Střední průmyslové školy strojní a elektrotechnické a VOŠ v Liberci. Teoretická část se zaměřuje na vnější a vnitřní marketingové prostředí, na jehož základě vzniká SWOT analýza. Tato teoretická metodika je dále aplikována na danou střední školu. Tato analýza je zaměřena především na dvě zkoumané SBU - obor strojírenství a obor počítačových systémů. Pro tyto dvě jednotky byl realizován marketingový výzkum, jehož výsledky přispěly k vytvoření marketingové strategie organizace. Vedení školy by se mělo zaměřit na určení zodpovědné osoby za marketingové aktivity. Dále spokojenost současných studentů, kteří jsou nejdůležitější formou propagace. A v neposlední řadě také na pravidelné výzkumy spokojenosti a postojů žáků.
- ItemOptimalizace marketingové strategieČáslavová, Lucie
- ItemZákaznická loajalita v oblasti mobilní komunikace: Porovnání České republiky a Velké Británie(Technická Univerzita v Liberci, 2007) Čáslavová, Lucie; Dědková, Jaroslava