Fakulta ekonomická
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Fakulta ekonomická by Subject "Branding"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
- ItemNávrh komunikační strategie nově zaváděného spin-offuBeran, Vojtěch; Burešová Jitka, Ing. Ph.D. : 63763Diplomová práce se zabývá komunikační strategií nově zakládané spin-off společnosti, která vzniká ve spolupráci s univerzitou. Cílem této diplomové práce je vytvořit návrh komunikační strategie, který spin-off společnosti napomůže v časovém výhledu jednoho roku od vstupu společnosti na trh naplánovat a zefektivnit tyto marketingové aktivity. První část diplomové práce se zaměřuje na výklad teoretických východisek spin-off společností a značky z pohledu marketingové vědní disciplíny. Dále jsou v této části popsány teoretické poznatky marketingového mixu, komunikačního mixu a je zde také proveden specifický výklad modelu DAGMAR. V následující druhé části je stručně provedeno představení spin-off společnosti, a to jak z podnikového, tak z marketingového pohledu. Následně je provedena podrobná analýza konkurenčních subjektů včetně mapování jednotlivých spin-off firem. V poslední části je vyhotoven samotný návrh komunikační strategie pro vybraný spin-off.