Browsing by Author "Zechovská, Petra"
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
- ItemHodnocení vztahu mezi konstrukčními parametry pleteniny a její prodyšnostíZechovská, Petra; Havlová Marie, Ing. Ph.D.; Skolitel : 55397 Lenfeld Petr, prof. Dr. Ing.; Konzultant : 56827 Karhanová Horynová Eva, JUDr.; Konzultant2 : 63887 Kočan Jakub, Mgr.Diplomová práce pojednává o vztahu mezi strukturou a prodyšností zátažné jednolícní hladké pleteniny.V teoretické části jsou popsány poznatky týkající se charakteristiky pletenin rozdělených na parametry nitě a parametry pletenin. Z parametrů je největší pozornost věnována porositě pleteniny.V experimentální části práce byly vyrobeny vzorky zátažné jednolícní pleteniny. Vzorky byly testovány a analyzovány, přičemž byly získány strukturní parametry a další vlastnosti. Získané hodnoty byly nezbytné k ověření zkoumaného matematického modelu pro výpočet porosity. V práci byl také proveden pokus o návrh vlastního modelu, který by byl schopný predikovat prodyšnost pleteniny. Tento model byl aplikován na experimentální pleteniny. Hodnoty teoretické prodyšnosti byly porovnány s naměřenými hodnotami.
- ItemNávrh nové marketingové strategie firmy směřující ke zlepšení jejího postavení na trhu(Technická Univerzita v Liberci, 2012) Zechovská, Petra; Havlová, MarieThe aim of this study is to develop a proposal for the improvement of marketing strategies of a small textile company Camping Tex CZ, s. r. o. which mainly specializes in fabrication of products for camping and caravanning and their subsequent sale in the Camping Market. This study presents theories on the topic, which is followed by the practical part. Firstly, the information about the company are collected, and an analysis of the marketing environment is developed. Subsequently the analysis of the marketing mix and SWOT analysis is elaborated. The conclusion is focused on the choice of appropriate marketing strategies and finally, the economic evaluation of the proposed strategy is done.