Browsing by Author "Zahrádka, Jan"
Now showing 1 - 5 of 5
Results Per Page
Sort Options
- ItemMarketingová studie stavební firmyZahrádka, Jan
- ItemMarketingová studie stavební firmy(Technická Univerzita v Liberci, 2008) Zahrádka, Jan; Strnad, PavelThe diploma thesis is focused on making the marketing study of the construction company RD Rýmařov s.r.o. Its aim is to make a through analysis of the firm itself and then to make an analysis of all the internal and external factors, which are affecting the firm and its position on the market. The thesis consists of two basic parts. The first one is the theoretical part, which deals with the specifics of marketing in the construction market. This part is followed by the second one, involving the analysis of the firm and the analysis of the background, which is affecting the firm in all possible ways. This practical part is also going to show the marketing instruments, which are being used by the firm and how they differ from instruments in other business sectors. The effort of particular recommendations is to point out possible problems in the activity of the firm and to make a proposal of its solutions, which could improve the quality of the firm business process.
- ItemNávrh zlepšení marketingového komunikačního mixu vybraného podnikuZahrádka, Jan; Ungerman Otakar, Ing. Ph.D.; Skolitel : 54965 Jáč Ivan, prof. Ing. CSc.; Konzultant : 55140 Bajzík Vladimír, doc. Ing. Ph.D.; Konzultant2 : 65062 Cory ShackletonDiplomová práce se zabývá marketingovým komunikačním mixem společnosti Cromwell Tools Ltd. ve spojení s vybraným výrobkem, pneumatickou nýtovačkou, a jeho závislostí na životní cyklus výrobku. Konkrétně analyzuje její současný stav na základě historických dat o objemech prodejů, prodejní a pořizovací ceny a výsledky analýzy využívá při tvorbě návrhu optimalizovaného marketingového mixu. Kromě toho se zabývá teoretickými poznatky a definuje důležité pojmy pro porozumění problematiky marketingové komunikace. Jsou zde stanoveny obecné zásady při volbě marketingové strategie, z níž se odvozují komunikační strategie podniku. Na základě analytického šetření byl sestaven návrh vhodného komunikačního mixu, jeho změny reflektovány na rozpočet marketingové komunikace a posléze aplikovány do původní časové řady pro zachování nekontrolovatelných vlivů ovlivňujících objem prodejů v průběhu životního cyklu výrobku. Závěry z tohoto šetření jsou zpracovány do přehledné tabulky a slovně komentovány.
- ItemNávrh zlepšení marketingového komunikačního mixu vybraného podniku(Technická Univerzita v Liberci, 2016) Zahrádka, Jan; Ungerman, OtakarDiplomová práce se zabývá marketingovým komunikačním mixem společnosti Cromwell Tools Ltd. ve spojení s vybraným výrobkem, pneumatickou nýtovačkou, a jeho závislostí na životní cyklus výrobku. Konkrétně analyzuje její současný stav na základě historických dat o objemech prodejů, prodejní a pořizovací ceny a výsledky analýzy využívá při tvorbě návrhu optimalizovaného marketingového mixu. Kromě toho se zabývá teoretickými poznatky a definuje důležité pojmy pro porozumění problematiky marketingové komunikace. Jsou zde stanoveny obecné zásady při volbě marketingové strategie, z níž se odvozují komunikační strategie podniku. Na základě analytického šetření byl sestaven návrh vhodného komunikačního mixu, jeho změny reflektovány na rozpočet marketingové komunikace a posléze aplikovány do původní časové řady pro zachování nekontrolovatelných vlivů ovlivňujících objem prodejů v průběhu životního cyklu výrobku. Závěry z tohoto šetření jsou zpracovány do přehledné tabulky a slovně komentovány.