Browsing by Author "Zadražil, Pavel"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
- ItemVliv generace Y a generace Z na televizní vysílání a online reklamu(2017-10-31) Zadražil, Pavel; Semerádová Tereza, Mgr. Ph.D. : 63774; McEachern Morven Konzultant2 : 66803Tato studie byla vypracována za účelem popsání změn v reklamním odvětví ve Spojeném království způsobených technickým vývojem v oblasti internetu. Internetová reklama ve Spojeném království zaujímá 50 procentní podíl na trhu (Goodman, 2015). Zajímavé je, že tato hodnota je významně vyšší v porovnání s tou celosvětovou. Průzkum prezentovaný v této práci byl zaměřen na nejmladší věkové skupiny, tedy na generaci Y (ve věku 22 až 37 let) a generaci Z (ve věku do 21 let), protože tyto věkové skupiny byly internetem nejvíce ovlivněny. V této studii byl použit kvantitativní výzkum a data byla shromážděna prostřednictvím dotazníku. Celkově se studie zúčastnilo 116 respondentů z generace Y a Z, jejichž odpovědi odhalily několik rozdílností v chování spotřebitelů z těchto dvou gerací. Jedním z těchto rozdílů byla například silná závislost na sociálních sítích, a zda se spotřebitelé zaobírají ochranou osobních údajů, jež o nich firmy nashromáždí, a dale také různá úroveň spokojenosti s tradiční televizí a tzv. on-demand televizí. Tato studie by mohla být použita jako východisko pro zhotovení marketingového plánu cíleného na spotřebitele z generace Y a generace Z.