Browsing by Author "Vysloužil, David"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
- ItemAplikace metodik projektového řízení při zavádění a vývoji informačních systémůVysloužil, David; Semerádová Tereza, Mgr. Ph.D. : 63774Diplomová práce se zabývá tématem projektového řízení v oblasti IT. V úvodních kapitolách je popsán agilní přístup s důrazem na metodu SCRUM. Dále je popsán klasický přístup, v jehož rámci jsou zmíněny standardy PMI, IPMA a metodika PRINCE2. Následuje jejich porovnání z hlediska využitelnosti v IT a jejich aplikace na návrh optimalizace procesu plánování v podniku, jenž vyvíjí informační systémy. Návrh optimalizace obsahuje autorovo doporučení podniku - jaké metody využívat při plánování zavádění nových informačních systémů nebo při aktualizaci těch stávajících. Využity jsou prvky jak z agilního přístupu, tak z jednotlivých projektových standardů. Dodatečné doporučení zahrnuje reorganizaci oddělení na projektové týmy a zavedení nového interního informačního systému, jenž bude umožňovat sledování stavu projektu.
- ItemImplementace podpory komunikace se zákazníkemVysloužil, David; Kubát David, Ing. Ph.D., Ing.Paed.IGIP : 61612; Laboutková Šárka, doc. Ing. Ph.D. Skolitel : 57210; Fárek Jiří, prof. Ing. CSc. Konzultant : 54889; Čejchan Tomáš Konzultant2 : 66616Bakalářská práce se soustředí na oblast zákaznické podpory a interních systémů. Práce zahrnuje návod, jak správně a efektivně telefonicky komunikovat se zákazníky a poté se věnuje všem možným komunikačním kanálům, které má podnik k dispozici pro komunikaci se zákazníky. Následně práce uvádí již samotnou implementaci aplikace Helpdesk a dalších interních systémů, které se výrazně podílí na zákaznické podpoře. Dále se práce zaměřuje na další možná zlepšení, která by měla vést ke zrychlení a zefektivnění komunikace se zákazníky. V závěru práce je analýza nově implementovaného systému pro zjednodušení komunikace mezi odděleními, které zpracovávají požadavky zákazníků.