Browsing by Author "Vovsová, Jiřina"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
- ItemPřístup všeobecných sester k celoživotnímu vzděláváníVovsová, Jiřina; Froňková Marie, Mgr.; Neckář Bohuslav, prof. Ing. DrSc. Skolitel : 54686; Honzáková Iveta, Ing. Konzultant : 55311; Tatek Benetti Karina, Ing. Ph.D. Konzultant2 : 58115Tématem bakalářské práce je přístup všeobecných sester k celoživotnímu vzdělávání. Cílem práce bylo zjistit, jaké formy celoživotního vzdělávání všeobecné sestry upřednostňují, co je motivuje k tomuto vzdělávání a jaké jsou faktory, které je omezují k celoživotnímu vzdělání. Pro komplexnost náhledu na vzdělávání nelékařských pracovníků byla stručně popsána historie vývoje českých ošetřovatelských škol od 19. století až po současnost, kde jsme popisovali vývoj pregraduálního a postgraduálního vzdělávání. Ve výzkumné části analyzujeme, zda všeobecné sestry mají potřebu dalšího vzdělávání, jaké formy celoživotního vzdělávání sestry upřednostňují, jaký je důvod tohoto vzdělávání a co je demotivuje. Výzkum probíhal nestandardizovaným dotazníkem. Všechny výsledky a závěry práce jsou zmíněné v samotné práci.
- ItemPřístup všeobecných sester k celoživotnímu vzděláváníVovsová, Jiřina; Froňková Marie, Mgr.; Neckář Bohuslav, prof. Ing. DrSc. Skolitel : 54686; Honzáková Iveta, Ing. Konzultant : 55311; Tatek Benetti Karina, Ing. Ph.D. Konzultant2 : 58115Tématem bakalářské práce je přístup všeobecných sester k celoživotnímu vzdělávání. Cílem práce bylo zjistit, jaké formy celoživotního vzdělávání všeobecné sestry upřednostňují, co je motivuje k tomuto vzdělávání a jaké jsou faktory, které je omezují k celoživotnímu vzdělání. Pro komplexnost náhledu na vzdělávání nelékařských pracovníků byla stručně popsána historie vývoje českých ošetřovatelských škol od 19. století až po současnost, kde jsme popisovali vývoj pregraduálního a postgraduálního vzdělávání. Ve výzkumné části analyzujeme, zda všeobecné sestry mají potřebu dalšího vzdělávání, jaké formy celoživotního vzdělávání sestry upřednostňují, jaký je důvod tohoto vzdělávání a co je demotivuje. Výzkum probíhal nestandardizovaným dotazníkem. Všechny výsledky a závěry práce jsou zmíněné v samotné práci.