Browsing by Author "Vencláková, Simona"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
- ItemZhodnocení on-line marketingové strategie vybraných hotelových zařízeníVencláková, Simona; Semerádová Tereza, Mgr. Ph.D. : 63774; Matysová Petra Konzultant2 : 67049Hlavním cílem této práce je zhodnocení vybraných hotelových řetězců, které působí jak na území České republiky, tak i v zahraničí. Jsou vybrány čtyři hotelové řetězce - Pytloun Hotels, OREA Hotels and Resorts, Hilton Hotels and Resorts a Marriott Hotels and Resorts. Pro zhodnocení těchto jednotlivých řetězců je vypracována metodika v podobě hodnotících kategorií a kritérií, dle které se autorka práce řídí a postupuje. V teoretické části práce je definován on-line marketing a jeho vybrané nástroje, které lze aplikovat v oblasti hotelnictví. Těmito nástroji jsou zejména webové stránky, sociální sítě či například internetová reklama. V praktické části práce je popsáno pět nezávisle vybraných hotelů z každého řetězce a na základě jejich působení je zhodnocen řetězec jako celek. Závěrečná část práce obsahuje shrnutí hodnocení jednotlivých hotelových řetězců a poznatků.