Browsing by Author "Tomešek, Luboš"
Now showing 1 - 4 of 4
Results Per Page
Sort Options
- ItemInformatická podpora, uvedení na trh a propagace měřiče alfa beta gamma záření MX10(Technická Univerzita v Liberci, 2014) Tomešek, Luboš; Weinlich, PetrBakalářská práce popisuje návrh postupů a procesů pro jednotlivé druhy vývoje částicové kamery MX-10 od společnosti JABLOTRON ALARMS. Cílem práce je zvýšení konkurenceschopnosti produktu, zlepšení softwarové funkčnosti uživatelského modulu SimplePreview a také návrh tvorby webové prezentace zaměřené přímo na daný produkt. V první části práce je popsána historie vzniku samotného produktu a jeho specifikace. V další části je věnován prostor procesu uvedení na trh, kdy na základě teoretických poznatků dochází k praktickým návrhům řešení jednotlivých problematik. Ve třetím oddílu práce lze nalézt popis funkcionality ovládacího programu Pixelman včetně vysvětlení možností rozšíření pomocí pluginu SimplePreview. Poslední dvě kapitoly jsou věnovány marketingovým doporučením a také možnosti dotací do škol, které by tak částicovou kameru MX-10 mohly levně zakoupit pro své potřeby.
- ItemMarketingová podpora a využití nových distribučních kanálů pro realizaci webového portáluTomešek, Luboš; Weinlich Petr, Ing. Ph.D.; Skolitel : 64111 Ducháčková Eva, prof. Ing. CSc.; Konzultant : 55551 Borůvka František, doc. Ing. CSc.; Konzultant2 : 56746 Škutek Martin, Ing.Diplomová práce popisuje návrh marketingových a technických postupů a procesů pro uvedení nového webového projektu na trhu včetně analýzy aktuální situace. Důraz je kladen na způsoby zjištění potenciálů Start-upového projektu Reklamář.cz a jejich maximální využití pro efektivní propagaci a rychlé zacílení na požadované segmenty trhu. První část práce se zabývá analýzou aktuální situace na trhu, potencionální konkurencí a využitím získaných dat pro rozšíření možností sledovaného projektu. V další části je zpracovávána oblast samotného uvedení projektu do provozu, kdy je nutné dodržet některé základní zásady jako je maximální technická funkčnost, vizuální dokonalost a předchozí testování funkcí a vlastností na dobrovolných uživatelích. Společně s dalšími podmínkami lze poté daný projekt prezentovat koncovým uživatelům a dále jej propagovat pomocí moderních distribučních kanálů. Popisu možností a typům se věnuje předposlední část práce. Na závěr jsou všechny teoretické i praktické poznatky využity pro plánování reálných kampaní, které ze zjištění vycházejí. Hlavním cílem této práce je využít všechny navržené řešení po spuštění portálu do provozu pro získání rychlého podílu na trhu.