Browsing by Author "Svoboda, Lukáš"
Now showing 1 - 4 of 4
Results Per Page
Sort Options
- ItemMarketingová komunikace společnosti Red Bull k cílové skupině 15-19 let(Technická Univerzita v Liberci, 2012) Svoboda, Lukáš; Simová, JozefínaThis thesis is about proposed marketing communications strategy towards the target demographic of 15-19 year olds for the Red Bull company. The piece also evaluates the current situation on the energy drink market which is based on the research studies Trial & Awareness. The studies map levels of brand awareness and also the comsumption of the drink itself in the Czech market. One of the chapters is dedicated to the company image. It analyzes the public's view of the brand, especially in the target demographic. The goal of the practical part of the thesis is to find suitable communication channels and opportunities that could be used to address young people and spark their interest. The proposed ways of focusing the marketing communications consider aspects specific to the target demographic which literature calls "Digital Natives".
- ItemPřínos Vilfreda Pareta pro manažerské rozhodováníSvoboda, Lukáš; Skála Marek, Ing. Mgr. Ph.D. : 54986Tato bakalářská práce s názvem Přínos Vilfreda Pareta pro manažerské rozhodování si dává za cíl potvrzení vazby mezi Paretovým pravidlem a manažerským rozhodováním. Odpovídá na otázku, zda je to opravdu efektivní nástroj manažerského rozhodování, či nikoliv. V první části je představena osobnost Vilfreda Pareta, jeho život a přínos pro ekonomii a Pravidlo 80/20. Druhá část se zabývá dalšími nástroji manažerského rozhodování. Po aplikaci Paretova pravidla, lze některé přímo následně použít, jiné jsou naopak složitější a vyžadují odbornější manažerské znalosti. V třetí části je zkoumána funkčnost a aplikovatelnost Paretova pravidla a použití praktických příkladů rozdělení bohatství u nás i ve světě.
- ItemVztah podniku k udržitelnému rozvojiSvoboda, Lukáš; Zbránková Magdalena, Ing. Ph.D. : 55659Diplomová práce je zaměřená na vztah podniku k udržitelnému rozvoji, který působí v oblasti sportovních aktivit. Cílem diplomové práce bylo zhodnotit daný podnik z pohledu plnění kritérií udržitelného rozvoje a na základě výsledků navrhnout vhodná opatření ke zvýšení udržitelného rozvoje podniku. V teoretické části práce autor zmiňuje teoretická východiska udržitelného rozvoje až po konkrétní definice včetně užšího pohledu na podnik a jeho udržitelnost, jelikož je toto téma v teorii diverzifikovaně posuzováno a neexistuje ucelený pohled. Dále autor uvádí metody na měření udržitelného rozvoje a metody, které zavádějí udržitelný rozvoj do podniků (například společenská odpovědnost firem nebo green marketing). V praktické části práce je analyzován podnik z pohledu udržitelného rozvoje. Na základě nalezených skutečností z analýzy podniku jsou identifikovány nedostatky a navržená opatření, které vedou ke zlepšení činnosti podniku na udržitelný rozvoj. Dále byl sestaven návrh projektového plánu na rozšíření závlahového systému, projektový plán je posléze ekonomicky a environmentálně zhodnocen. V závěrečné části práce je obsažena diskuse a doporučení dalších vhodných opatření, které mohou podpořit udržitelný rozvoj ve sledovaném podniku.