Browsing by Author "Strnádková, Lucie"
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
- ItemKonkurenční pozice podniku na trhuStrnádková, Lucie; Simová Jozefína, doc. Ing. Ph.D. : 55316Diplomová práce je zpracována na téma konkurenční pozice podniku na trhu. Předmětem diplomové práce je zhodnocení postavení společnosti Golf Europe s. r. o. v prostředí golfového trhu v České republice. Konkurence společnosti Golf Europe je zkoumána z hlediska golfových kamenných prodejen a z hlediska e-shopů zaměřených na prodej golfového vybavení. Pro analýzu kamenných prodejen byly vybrány společnosti, jejichž kamenné prodejny se nachází Praze. Analýza byla provedena prostřednictvím dotazníkového šetření, kde oslovení respondenti hodnotili atributy jednotlivých společností. Analýza konkurenčních e-shopů byla provedena pomocí benchmarkingu. Výsledkem diplomové práce jsou dvě poziční mapy. Jedna stanovuje konkurenční pozici společnosti Golf Europe v rámci kamenných prodejen a druhá stanovuje konkurenční pozici společnosti Golf Europe z hlediska e-shopů.
- ItemMarketingový audit vybraného podnikuStrnádková, Lucie; Ungerman Otakar, Ing. Ph.D.; Skolitel : 64111 Ducháčková Eva, prof. Ing. CSc.; Konzultant : 65048;55838 Ledvina Miloslav, Ing. Ph.D.;Moravec Jaromír, doc. Ing. Ph.D.; Konzultant2 : 65121 Vyhnal Vojtěch, Mgr.Bakalářská práce je zpracována na téma marketingový audit. Jejím cílem je provedení auditu marketingového prostředí a auditu marketingových funkcí ve společnosti Golf Europe s.r.o. Audit marketingového prostředí podrobně analyzuje vnitřní prostředí podniku a vnější vlivy, které na podnik působí. Audit marketingových funkcí se zabývá marketingovým mixem společnosti Golf Europe s.r.o. Marketingový audit je nástroj analýzy v této bakalářské práci. Výsledky auditu shrnuji ve SWOT analýze s následným rozborem v matici TOWS. V závěru bakalářské práce je provedena finanční analýza společnosti Golf Europe s.r.o. Nástrojem finanční analýzy je tabulka pro výpočet finančního zdraví podniku dle Ministerstva zemědělství.
- ItemMarketingový audit vybraného podnikuStrnádková, Lucie