Browsing by Author "Stránský, Martin"
Now showing 1 - 5 of 5
Results Per Page
Sort Options
- ItemMarketingová strategie vybraného podniku v oblasti cestovního ruchuStránský, Martin; Myslivcová Světlana, Ing. : 55314; Laboutková Šárka, doc. Ing. Ph.D. Skolitel : 57210; Fárek Jiří, prof. Ing. CSc. Konzultant : 54889; Králová Jiřina Konzultant2 : 65757Předmětem této práce na téma marketingová studie penzionu Javorský mlýn je charakteristika podniku, analýza jeho současného marketingového mixu, vypracování SWOT analýzy, návrhu na změnu marketingového mixu a doporučení do budoucnosti. První část práce je věnována teorii, začíná obecně cestovním ruchem, definicí marketingu, dále je v práci zmíněna marketingová strategie, marketingový mix, SWOT analýza a další teoretické záležitosti. V druhé části se práce věnuje praxi. Nejprve je podnik stručně představen, zanalyzován a poté následuje poslední část, ve které jsou popsána doporučení, která by měl podnik učinit pro jeho správné fungování. Rovněž zde jsou vypracována doporučení na změny marketingového mixu a popsány cíle podniku, krátkodobé a dlouhodobé.
- ItemNávrh na zlepšení průběhu obchodního případu se zaměřením na technologickou přípravu výrobyStránský, Martin; Bajzík Vladimír, doc. Ing. Ph.D.; Skolitel : 54781 Antlová Klára, doc. Ing. Ph.D.; Konzultant : 64749 Habr Jiří, Ing. Ph.D.; Konzultant2 : 64428 Hrdina MichalCílem této práce je vytvořit návrh na zlepšení průběhu obchodního případu v informačním systému se zaměřením na technologickou přípravu výroby ve společnosti SQS Vláknová optika a. s.. Při analýze současného stavu se využilo vývojových diagramů a procesních map. V řešení optimalizace procesů byla použita metoda cyklu PDCA. Vytvořený návrh řešení poskytuje ucelené informace o tom, jak zacházet s dokumenty napříč celou společností a jakým způsobem optimalizovat procesy přípravy a plánování zakázek. Hlavním přínosem této práce je zjištění nedostatků v celém průběhu obchodního případu s návrhem, jak je co nejefektivněji odstranit.
- ItemPříspěvek dataminingových metod k efektivním marketingovým akcím(Technická Univerzita v Liberci, 2013) Stránský, Martin; Císařová, KláraBakalářská práce přehledně a efektivně nastiňuje problematiku dolování dat v prostředí marketingu, kde se datamining stává strategickou nutností pro společnosti. Čtenář se seznámí s jednoduchými příklady využití v praxi, především nástroji a způsoby využití dat, které obchodníci využívají pro svá marketingová rozhodnutí. Představí se software SPSS Modeler, a jeho využití ve všech fázích dataminingu,podle standardu CRISP-DM. Jeho využití se předvede na příkladu veřejných zakázek v České republice, kde výstupem jsou ohodnocené zakázky podle úplnosti dat a transparentnosti.
- ItemPříspěvek dataminingových metod k efektivním marketingovým akcímStránský, Martin