Browsing by Author "Stěhulová, Petra"
Now showing 1 - 4 of 4
Results Per Page
Sort Options
- ItemKomunikace mezi školou a rodiči(2011-01-01) Stěhulová, Petra
- ItemKomunikace mezi školou a rodiči(Technická Univerzita v Liberci, 2011-01-01) Stěhulová, Petra; Kubišová, ZuzanaThe topic of this thesis is the communication between school and parents. It focuses on the investigation of the communication level between teachers from the lower primary level and parents.The theoretical part is about the personality of the teacher, the school environment, the family, its functions and the typology. It also concerns the forms, functions and the participants of the communication process. The last part is about the relationship between parents and the school, the forms and suggestions of the mutual cooperation and communication.The analytical part focuses on the analysis and the interpretation of the data gathered by the questionnaire, which was filled in by the parents and the teachers of the lower primary level at ZŠ Sportovní Tanvald.
- ItemSexuální výchova na druhém stupni ZŠ(2013-01-01) Stěhulová, Petra
- ItemSexuální výchova na druhém stupni ZŠ(Technická Univerzita v Liberci, 2013-01-01) Stěhulová, Petra; Masopustová, JitkaDiplomová práce se zabývá výukou sexuální výchovy na druhém stupni základní školy. Předmětem práce jsou dnešní formy výuky sexuální výchovy na druhém stupni ZŠ, aktuální problémy, jež jsou spjaty se zaváděním sexuální výchovy do vyučování a analýza témat sexuální výchovy ve dvou knihách pro předmět výchova k občanství. Teoretická část je věnována pojetí sexuální výchovy, jejímu místu v Rámcovém vzdělávacím programu pro základní vzdělávání. Dále se zabývá osobností žáka a pedagoga. Vymezuje přístup rodičů a s ním související problémy s realizací výuky sexuální výchovy. Didaktická část se zaměřuje na vymezení obsahu sexuální výchovy. Představuje metody a formy, které se dají realizovat při výuce. Podstatnou část tvoří analýza dvou vybraných učebnic pro výchovu k občanství a v neposlední řadě představuje knižní a publikační zdroje, které může učitel využít ve výuce.