Browsing by Author "Srb, Radek"
Now showing 1 - 4 of 4
Results Per Page
Sort Options
- ItemAlgoritmy využívané v 'point and click adventure' hrách(Technická Univerzita v Liberci, 2013) Bohuslávek, Michal; Srb, RadekTato bakalářská práce se věnuje tvorbě algoritmů používaných v 'point and click adventure' hrách. Obecná část definuje samotný žánr těchto her a zaměřuje se na problematiku tvorby algoritmů, které je nutné využít pro jejich vývoj. Dále práce obsahuje návrh řešení, kde autor rozebírá způsoby řešení jednotlivých dílčích částí. Tyto části lze rozdělit na dvě hlavní - logickou část pro herní logiku a grafickou část pro samotné vykreslování. V části realizace autor popisuje, jakým způsobem implementoval nastíněná řešení pomocí jazyku Java s ukázkou zdrojového kódu u některých klíčových částí. Zprávu ukončuje popis příkladu, vytvořeného pomocí naprogramovaných algoritmů.
- ItemSoftware pro zdravotní prevenci(Technická Univerzita v Liberci, 2013) Toma, Ondřej; Srb, RadekTématem bakalářské práce je návrh a realizace softwaru pro Projekt podpory zdravotní prevence. Tato aplikace bude sloužit pro správu základních entit, kterými jsou klienti, partnerské organizace, poskytované služby a poukázky. V úvodu práce jsou popsány požadavky na software, na jeho funkcionalitu a rozšiřitelnost a také výběr vhodného programovacího jazyka a vývojového prostředí pro realizaci softwaru. V další části jsou vysvětleny architektonické prvky, které posloužily při návrhu aplikace, na který byl kladen velký důraz. Samotná realizace řešení je objasněna v následujících kapitolách a výsledná aplikace je popsána v poslední části bakalářské práce.
- ItemVyužití umělých neronových sítí pro řízení mechanických systémů s neznámou vnitřní strukturou(Technická Univerzita v Liberci, 2006) Srb, Radek; Cvejn, JanCílem diplomové práce je ověřit možnost použití umělých neuronových sítí pro řízení mechanických systémů s tuhými členy, bez znalosti jejich vnitřní struktury. Řízení by mělo vycházet pouze ze závislosti dynamiky koncového bodu mechanismu na řízení. Pro získání této závislosti, z pohybu systému, má být použita neuronová síť. Byla implementována vícevrstvá perceptronová síť a algoritmy na její trénování. Byly navrženy postupy pro získání trénovacích dat a následné jejich využití pro řízení mechanismů. Funkce byla ověřena na matematických modelech několika rovinných robotických systémů. Vše je demonstrováno na vytvořené aplikaci, která umožňuje simulaci a řízení těchto modelů v reálném čase.