Browsing by Author "Součková, Aneta"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
- ItemInternacionalizace vybraného českého podniku v rámci EUSoučková, Aneta; Pěničková Zuzana, doc. Ing. Ph.D. :59645; Chalupa Štěpán, Ing. Ph.D. :69027Cílem diplomové práce "Internacionalizace vybraného českého podniku v rámci EU" je zanalyzovat pro firmu PYTLOUN HOTELS možnou expanzi své první pobočky do Německa, vč. konkretizace charakteru cizího prostředí, rizik a případných výhod tohoto procesu. V teoretické části práce jsou popsány a vymezeny základní pojmy, které je potřeba uvést pro pochopení problematiky internacionalizace a s tím související i pojem globalizace. Tyto pojmy jsou v teoretické části rozšířeny o konkrétní specifikace rizik a bariér vstupu firmy na trh stejně jako tak možných motivů a následných výhod samotného procesu internacionalizace. Nechybí ani vymezení možných vstupů na trh, které odpovídají charakteru společnosti. V praktické části práce se autorka zabývá podrobnou analýzou německého trhu. Konkrétně byla zvolena PEST analýza, SWOT analýza a Porterova analýza pěti konkurenčních sil. Následně je pro zhodnocení v práci uvedena podrobná kalkulace finanční a nákladové náročnosti i s finálním zhodnocením výnosnosti pro samotnou pobočku, jejíž charakter je v práci popsán.
- ItemMarketingová komunikace destinace Liberecký krajSoučková, Aneta; Červová Lenka, Ing. Ph.D. : 58883Předmětem bakalářské práce Marketingová komunikace destinace Liberecký kraj je podrobná analýza zabývající se především efektivností a vhodností propagace na internetu a sociálních sítí destinace. V teoretické části práce jsou popsány a vymezeny základní pojmy, které jsou potřeba k pochopení problematiky marketingové komunikace cestovního ruchu a komunikačního mixu, včetně vysvětlení pojmu destinace a management a marketing cestovního ruchu. Tyto pojmy jsou v teoretické části práce rozšířeny o nové trendy v oblasti marketingové propagace. Praktická část práce se pak zabývá podrobnou analýzou marketingové komunikace samotné destinace, jak v offline, tak online prostředí a následně hodnotí její efetivnost a vhodnost na základě sekundárních dat. V rámci spolupráce s oddělením cestovního ruchu Libereckého kraje byl nakonec realizován marketingový výzkum sociálních sítí, na jehož výsledcích jsou postaveny návrhy na optimalizaci online komunikace destinace.