Browsing by Author "Semiánová, Bára"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
- ItemNávrh marketingové strategie malého a středního podnikuSemiánová, Bára; Dědková Jaroslava, PhDr. Ing. Ph.D. : 54802; Serfözö Norbert Konzultant2 : 67132Tématem diplomové práce je návrh marketingové strategie malého a středního podniku. Pro návrh marketingové strategie byla vybrána společnost JaP-Jacina Trade s.r.o. a konkrétně její e-shop zaměřený na prodej vratových systémů a příslušenství za účelem zvýšení počtu zákazníků, tím i počtu objednávek a výsledných tržeb. Pro posouzení aktuálního stavu a navržení nové marketingové strategie byla provedena analýza využívaných nástrojů internetového marketingu, SWOT analýza a analýza sekundárních dat v podobě porovnání finančních výsledků e-shopu v letech 2017 a 2018. V závěru práce je navržena marketingová strategie zaměřená na efektivnější komunikaci e-shopu, jež by měla pomoci dosáhnout lepších výsledků.