Browsing by Author "Schmidová, Hana"
Now showing 1 - 6 of 6
Results Per Page
Sort Options
- ItemLaminace hydrofobizované nanovlákenné vrstvy s cílem vysoké adheze a paropropustnosti(Technická Univerzita v Liberci, 2013) Schmidová, Hana; Knížek, RomanPráce se zabývá laminací hydrofobizované nanovlákenné vrstvy s cílem vysoké adheze a paropropustnosti za různých laminačních podmínek. Úvod práce seznamuje s problematikou z teoretického pohledu. Jedná se jak o vysvětlení pojmů outdoorové oblečení, komfort a laminace, tak i o technologii membrán, její druhy a využití. Experimentální část zahrnuje vytvoření kompozitních laminátů a jejich laboratorní zkoumání. Výsledné hodnoty byly statisticky zpracovány a vyhodnoceny. Nejlepší kompozitní laminát byl porovnán s konkurenčním světovým výrobcem.
- ItemMarketingová strategie pro prodej turistických batohů firmy DOLDY s.r.o.(Technická Univerzita v Liberci, 2011) Schmidová, Hana; Ročková, KateřinaThe main aim of this thesis is to propose a marketing strategy for the company Doldy s.r.o, a producer of backpacks. Introduction of thesis introduces the issue from a theoretical point of view. In addition is there situated s SWOT analysis Doldy s.r.o. company. As well market position. For the purpose of the new strategy was developed and evaluated a detailing questionnaire with the requirements and needs of customers. In the work is further evaluated a measurement of examples from another competition three Czech companies for compare of quality. The following part is a presentation of new marketing strategies.
- ItemNadaný žák ve výuce(Technická Univerzita v Liberci, 2012) Schmidová, Hana; Jursová, JitkaCílem bakalářské práce bylo popsat problematiku práce s nadaným žákem. Hledat možnosti individuálního přístupu k němu a výzkumem ověřit specifika práce s nadaným žákem na vybrané střední odborné škole na Náchodsku. V teoretické části byl vymezen pojem ?nadání?, jeho formy a projevy. Charakteristika a rozpoznání nadaného žáka a formy jeho výuky. Následně bylo popsáno rodinné a školní prostředí. V praktické části byla na vybraných studentech ověřena specifika práce s nadaným žákem, přístup rodiny i školy. Výzkum probíhal formou strukturovaného rozhovoru na třech školách a ve dvou rodinách. Pro zjištění oblíbenosti vybraného studenta byl rozšířen sociometrický test do dvou kolektivů, následně byla sestavena sociometrická matice a individuální sociogram.
- ItemNadaný žák ve výuceSchmidová, Hana