Browsing by Author "Rydval, Jakub"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
- ItemAplikace digitálních medií v marketingu distributorské outdoorové firmyRydval, Jakub; Semerádová Tereza, Mgr. Ph.D. : 63774; Laboutková Šárka, doc. Ing. Ph.D. Skolitel : 57210; Langer Tomáš, Ing. Ph.D. Konzultant : 66627; Turek Martin, Mgr. Konzultant2 : 66611Bakalářská práce se zabývá oblastí digitálního marketingu a jeho využitím v outdoorové firmě. Práce je rozdělena na čtyři části. První část se věnuje definování vymezujících pojmů, mezi než patří marketing, internetový marketing a internet. Zmíněna jsou také charakteristika a vývoj Internetu, rozdíly mezi daty a informacemi, popis fungování tohoto média a jeho uplatnění v oblasti marketingu včetně kladů a záporů využití Internetového marketingu. V první části práce je rovněž obsaženo porovnání marketingu B2B a B2C. Oba trhy jsou zde charakterizovány vzhledem k jejich marketingovému uplatnění. Ve druhé kapitole se práce zajímá o konkrétní online marketingové nástroje, přičemž je věnována pozornost především pojmům reklama, online public relations, přímý marketing a podpora prodeje. Všechny tyto části jsou zde detailně popsány a charakterizovány. Teoretická část práce se zabývá vyhodnocením jednotlivých kampaní, na jejichž realizaci se autor práce podílel. Na základě výsledků těchto kampaní jsou následně navržena doporučení pro další marketingový vývoj společnosti.