Browsing by Author "Roubičková, Sabina"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
- ItemBudování značky(Technická Univerzita v Liberci, 2014) Roubičková, Sabina; Macháčková, VendulaDiplomová práce ''Budování značky'' vychází z teoretických poznatků o značce, které jsou popsány v první, teoretické části. Tato část se věnuje jednotlivým náležitostem procesu budování značky a dále tvorbě marketingové strategie a marketingového programu značky. Předmětem druhé části této práce je aplikace veškerých teoretických poznatků o značce do praxe, tedy strategická analýza značky. Pro spolupráci byla vybrána autobusová společnost BusLine a.s. z Libereckého kraje. Analýza se postupně zabývá vizí značky, jejími cíli, positioningem, identitou, hodnotou a prvky značky ve snaze kriticky zhodnotit současný stav značky a navrhnout opatření, jejichž cílem bude dosažení požadované identity značky. Pro doplnění informací o současném postavení značky bylo provedeno dotazníkové šetření na téma vnímaná kvalita značky BusLine obchodními partnery. Cílem práce je analyzovat značku BusLine a zjistit, zda se společnosti BusLine a.s. daří naplňovat její principy a hodnoty při každodenní činnosti.
- ItemBudování značkyRoubičková, Sabina