Browsing by Author "Randáková, Barbora"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
- ItemZařazení úkolového vyučování do hodin anglického jazyka na 1. stupni základní školyRandáková, BarboraDiplomová práce je věnována možnosti zařazení úkolově-orientovaných aktivit do běžných hodin anglického jazyka na 1. stupni základní školy. Cílem mé práce je ověřit v praxi, zda jsou úkolově-orientované aktivity pro žáky motivující a přispívají ke smysluplnému a aktivnímu zapojení žáků do výuky. Teoretická část pojednává o metodách a přístupech při výuce anglického jazyka, dále se zaměřuje na charakteristiku úkolového vyučování, jednotlivé fáze v průběhu vyučovací hodiny a jeho význam pro osvojení jazyka.Praktická část popisuje zařazení tří úkolově-orientovaných vyučovacích hodin do výuky anglického jazyka v páté třídě základní školy. Při ověřování vhodnosti úkolové výuky bylo prokázáno, že tento přístup lze zařadit do běžných hodin anglického jazyka, jelikož přispívá ke smysluplnému a efektivnímu procvičení vybraných jazykových jevů.