Browsing by Author "Růžičková, Eva"
Now showing 1 - 4 of 4
Results Per Page
Sort Options
- ItemAnimace volnočasových aktivit pro děti klientů cestovní kanceláře v zahraničí(Technická Univerzita v Liberci, 2011-01-01) Růžičková, Eva; Činčera, JanThe paper concerns one of the ways how to organize free time ? animation. In its theoretical part, the chapters offer the topic?s basic description and history. The second part concerns the holidays themselves, its evolution and current situation. Further, there?s an example of a travel agency, under which were the animations led.In the research part of the paper, the author describes a certain animation programme focused on children, which was realized during one summer season under Fischer travel agency patronation. Within this framework, the research was mainly on animation programme?s efficiency, both from children?s and parent?s views. Three methods of data collection were used ? Fischer travel agency?s questionaire, author?s own qustionaire and observation.
- ItemAnimace volnočasových aktivit pro děti klientů cestovní kanceláře v zahraničí(2011-01-01) Růžičková, Eva
- ItemSto roků samoty(2008-01-01) Růžičková, Eva
- ItemSto roků samoty - kolekce oděvů(Technická Univerzita v Liberci, 2008-01-01) Růžičková, Eva; Frydecká, EmilieRozhodla jsem se pro volnou inspiraci knihou od Gabriela Garcíi Márquéze (Sto roků samoty) Kniha popisuje šest generací rodu Buendíů. Děj se odehrává v Kolumbii a to od počátku občanských válek z let 1830 až po stále silnější pronikání severoamerického imperialismu ve 30.tých letech 19.stol. Všechny tyto situace se v knize odrážejí.Stěžejní roli v příběhu mají ženy. Žena zde má funkci racionální, opatrovnickou a většina jejích přání a tužeb jde stranu ve prospěch muže. Je nucena sklánět se před svým osudem, který nám byl předsouzen a nedá se změnit. Dělám tedy kolekci pouze dámských oděvů. Inspiruji se také historickým oděvem z doby, ve které se děj odehrává, tzn. různé řasení látek, nakládání, vrstvení, drobné dekorace.... Zaměřila jsem se na kabáty, které budou z černé strukturálně odlišné látky. Jsou bohatě řasené nebo různými způsoby perforované a vrstvené. Pojítkem je černá barva a vlněná látka. Zdůrazňuje to povahu žen o kterých kniha vypráví. Černá barva spolu s drsnou strukturou kabátů působí funerálně a smutně, protože celý příběh je dosti ponurý a smutný, opírající se o pevně nastavený osud. Pod kabáty jsou šaty a kalhotové sukně, které jsou řešeny ovazováním a velmi jednoduchým střihem. Spodní šaty jsou také v černé barvě s fialovými detaily.