Browsing by Author "Procházková, Nicole"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
- ItemElektronická marketingová komunikace vybrané společnostiProcházková, Nicole; Ungerman Otakar, Ing. Ph.D.; Skrbek Jan, doc. Ing. Dr. Skolitel : 54839; Kafková Růžena, Ing. Konzultant : 64355; Šindler Martin, Bc. Konzultant2 : 63151Cílem této diplomové práce je návrh optimalizace e-mailové marketingové komunikace firmy Explode, s. r. o. V teoretické části jsou prezentovány základní pojmy marketingové komunikace a internetového marketingu. Součástí je také přehled o prostředcích elektronické marketingové komunikace, kterých je využíváno pro zvyšování počtu konverzí. Analytická část analyzuje stávající e-mailovou komunikaci cestovní agentury v porovnání s vybranými konkurenty. Potřebné informace byly získány na základě hloubkového rozhovoru a benchmarkingu. Data pro komparaci byla sbírána s využitím metody mystery shopping. Praktická část obsahuje doporučení pro implementaci pokročilé segmentace mailingové databáze a vypracování komunikačních map pro e-mailovou komunikaci včetně návrhů jednotlivých rozesílaných e-mailů. V závěru praktické části lze nalézt předpokládané zhodnocení navrhované optimalizace pomocí zvolených metrik z programů Smart Emailing a Google Analytics.
- ItemThe Influence of Elements of Store Atmosphere and Visual Merchandising (In-Store Music and Shop Window) on Consumer´s Purchase DecisionProcházková, Nicole; Demel Jaroslav, Ing. Ph.D.; Skolitel : 57210 Laboutková Šárka, doc. Ing. Ph.D.; Konzultant : 61059 Vavruška Jan, Ing. Ph.D.; Konzultant2 : 65022 Palamida Eftychia, Ph.D.Cílem této bakalářské práce je prozkoumat vliv elementů atmosféry prodeje (konkrétně hlasitosti, tempa a vhodnosti zvolené hudby) a vizuální obchodní politiky (barev, osvětlení a figurín ve výlohách) na nákupní chování zákazníka. Vzorek pro tento projekt byl tvořen studenty bakalářských a magisterských programů z českých a britských univerzit. Výzkum byl proveden na základě online dotazníků rozesílaných prostřednictvím sociálních sítí, konkrétně Facebooku. Odpovědi byly analyzovány s použitím několika statistických metod, jako například korelací a lineární regresní analýzou. Čtyři ze šesti zkoumaných elementů signalizovaly významný vliv na rozhodování zákazníků o koupi, a to tempo a vhodnost hudby, a užití figurín a osvětlení ve výlohách. Hlasitost hudby a barevnost výloh neměla na nákupní chování studentů významný vliv. Přestože poznatky získané touto prací podpořily předešlá zkoumání, čelil tento projekt také několika omezením, jakými byl relativně malý vzorek respondentů (konkrétně 112), či zvolená metoda výzkumu, což mohlo výsledky ovlivnit.