Browsing by Author "Podhorská, Veronika"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
- ItemOptimalizace online marketingové strategie obchodu se sportovním vybavenímPodhorská, Veronika; Semerádová Tereza, Mgr. Ph.D. : 63774Tato diplomová práce se zabývá marketingem na sociálních sítích v prodejně se sportovním vybavením. Hlavním cílem práce je navrhnout takovou strategii, která pomůže prodejně Decathlon Liberec naplnit cíle na Facebooku a Instagramu stanovené social media týmem společnosti. V práci je nejprve uvedeno teoretické vymezení online marketingu s konkrétním zaměřením na sociální sítě a jejich trendy. Teoretická část práce také popisuje specifika fungování Facebooku a Instagramu s bližším zaměřením na nástroje placené propagace, které jsou v těchto médiích inzerentům nabízeny. V praktické části je nejprve představena mezinárodní společnost Decathlon a online marketingové nástroje, které používá Decathlon Česká republika na své národní úrovni. Další kapitola je již zaměřena na charakteristiku prodejny Decathlon Liberec, její silné a slabé stránky a stav lokálních sociálních sítí před aplikací nové strategie. Tyto znalosti jsou poté využity pro nastavení nové strategie a její aplikaci v praxi. Závěrečná kapitola popisuje vyhodnocení této strategie a doporučení autorky pro budoucí optimalizaci.
- ItemRozvoj cestovního ruchu ve vybrané lokalitěPodhorská, Veronika; Červová Lenka, Ing. Ph.D. : 58883Bakalářská práce se zabývá rozvojem cestovního ruchu ve vybrané lokalitě, kterou je České Švýcarsko. Jejím cílem je na základě teoretických znalostí, interních materiálů a analýzy spokojenosti návštěvníků navrhnout možné kroky pro rozvoj cestovního ruchu na daném území. Bakalářská práce je rozdělena na část praktickou a teoretickou. Teoretická část se nejprve zaměřuje na vymezení cestovního ruchu, faktory podporující rozvoj cestovního ruchu, regionální rozvoj a trvale udržitelný rozvoj. Dále popisuje pojem destinace, rozvoj cestovního ruchu v Ústeckém kraji a problematiku národních parků. Praktická část se poté věnuje vybrané destinaci, v rámci, které byla tato bakalářská práce zpracována. Zde je tato destinace vymezena a jsou stanoveny předpoklady pro rozvoj cestovního ruchu. Dále je v této kapitole popsána materiálně-technická základna a destinační management, který je ve vybrané lokalitě uplatňován. Poslední část této práce je věnována analýze spokojenosti návštěvníků s touto lokalitou. Na základě provedené analýzy jsou pak navrhnuta doporučení pro další rozvoj cestovního ruchu v této destinaci.