Browsing by Author "Pitrová, Magdaléna"
Now showing 1 - 4 of 4
Results Per Page
Sort Options
- ItemNové trendy v marketingové komunikaci a jejich využití v oblasti hromadného nakupování(Technická Univerzita v Liberci, 2012) Pitrová, Magdaléna; Švandová, ZuzanaThe thesis entitled New trends in marketing communications and their use in mass shopping deals with the marketing communications business with the public, which is the second part illustrates the specific companies engaged in bulk buying. The aim is to summarize available information about this issue and their recommendations for use in marketing the company HyperSleva Ltd. The first two sections deal with a summary of the theoretical background related to the topic of work and analyze the current state of marketing communications firm HyperSleva Ltd., acting on a mass shopping. It also describes a number of recommendations which, if their application was marketing communications firm to move forward.
- ItemOutdoorové a teambuildingové aktivity pro studium Sportovního managementu na Technické Univerzitě v Liberci(Technická Univerzita v Liberci, 2007) Pitrová, Magdaléna; Martinec, JindřichCílem mé bakalářské práce bylo vypracovat náplň předmětu a kurzu Outdoorových aktivit pro studium Sportovního managementu na TU v Liberci. Vycházela jsem z osobních zkušeností - účasti na jednom z podobných kurzů. V teoretické části jsem se zaměřila na ekonomickou stránku, historii u nás a ve světě, zážitkovou metodu a charakteristiku spolupráce a outdoorových programů. V praktické části jsem se věnovala náplni předmětu a kurzu pro Sportovní management jejíž součástí byla anketa pro studenty tohoto oboru. Za největší přínos své práce považuji fakt, že je použitelná pro účely Katedry tělesné výchovy na TU v Liberci.