Browsing by Author "Petráčková, Jana"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
- ItemBrand management: perceiving of Summer olympic games brand by the czech public(Technická univerzita v Liberci, Česká republika, 2011) Čáslavská, Eva; Petráčková, JanaČlánek prezentuje výsledky výzkumu osobnosti sportovních značek velkých sportovních akcí na příkladu letních olympijských her. Výzkum využívá metodiky standardizované americkou autorkou J. Aaker zabývající se značkou. Ve výzkumu bylo zhodnoceno 42 vlastností sportovních značek rozdělených do 5 dimenzí. Výsledky prezentují vlastnosti, které vystihují pozitivně danou značku, dále vlastnosti, které danou značku nevystihují a vlastnosti, ke kterým veřejnost zastává neutrální postoj. Autoři pak uvádějí ke každé sportovní značce návrh opatření vedoucích ke zlepšení osobnosti značky letních olympijských her, která lze využít pro lepší porozumění s diváky a veřejností, pro vytváření komunikační strategie a pro rozvíjení hodnoty značky u veřejnosti.