Browsing by Author "Penzešová, Lenka"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
- ItemPublic relations vybrané firmy(2015-10-30) Penzešová, Lenka; Švandová Zuzana, Ing. Ph.D.; Skolitel : 54965 Jáč Ivan, prof. Ing. CSc.; Konzultant : 55503 Ortová Martina, Ing. Ph.D.; Konzultant2 : 65253 Zaplatílková Anna, Ing.Diplomová práce se zabývá problematikou public relations společnosti E-commerce Holding, a.s. Tato firma působí na trhu od roku 2014 a sdružuje síť několika specializovaných e-shopů. Jejím cílem je dosáhnout společné platformy pro jednotlivé e-shopy, která funguje jako centrální nákup a vzájemně sdílí jednotné know-how, logistiku a marketingové strategie. Cílem práce je identifikovat jednotlivé nástroje interního a externího public relations, zhodnotit je a navrhnout případná opatření či doporučení. První část se zabývá teoretickými východisky marketingu, marketingové komunikace a především teorie public relations. V následující praktické části je analyzován současný stav PR aktivit ve firmě vzhledem k interním a externím cílovým skupinám a navrženy případná doporučení. Následuje dotazníkové šetření, zkoumající povědomí zaměstnanců o PR aktivitách ve firmě a jejich nazírání na ně, z něhož vychází závěrečné návrhy pro firmu.