Browsing by Author "Pešková, Eva"
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
- ItemKomunikační strategie firmy Compedium, s.r.o.Pešková, Eva
- ItemKomunikační strategie firmy Compedium, s.r.o.(Technická Univerzita v Liberci, 2014) Pešková, Eva; Honzáková, IvetaHlavním předmětem bakalářské práce je návrh vhodné komunikační strategie na základě stanovených cílů. Současným problémem firmy je ubývání stávajících klientů. Zamezení jejich ztráty je zároveň jejím cílem. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část bakalářské práce je zaměřena na vymezený důležitých pojmů marketingové komunikace. Praktická část seznamuje se základními údaji o firmě Compedium s.r.o. a analyzuje její silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby pomocí SWOT analýzy. Tato část podává také konkrétní návrh komunikační strategie pro udržení stávajících klientů firmy a návrh komunikační strategie pro získání nových klientů.
- ItemPublic relations vybrané firmyPešková, Eva; Švandová Zuzana, Ing. Ph.D.; Skrbek Jan, doc. Ing. Dr. Skolitel : 54839; Kafková Růžena, Ing. Konzultant : 64355; Pešková Lenka, Ing. Konzultant2 : 65737Hlavním předmětem diplomové práce Public relations vybrané firmy je návrh PR aktivit pro firmu Školky v přírodě tak, aby levně a efektivně oslovila stávající i nové klienty. Budování a udržování dobrých vztahů s klienty je pro firmu podstatné, jelikož poskytuje služby vzdělávacím institucím. Nástroj PR firma používá zatím jen nepatrně. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část práce je zaměřena na vymezení důležitých pojmů marketingové komunikace a na nástroj marketingové komunikace public relations. Praktická část představuje vybranou firmu, její používané komunikační nástroje a vyhodnocuje současnou marketingovou komunikaci. Značnou část praktické části tvoří návrhy PR aktivit pro firmu Školky v přírodě, které jsou připraveny tak, aby byly odstraněny nedostatky zjištěné v současné marketingové komunikaci firmy.