Browsing by Author "Pavlíková, Lucie"
Now showing 1 - 4 of 4
Results Per Page
Sort Options
- ItemDámské oděvy pro reprezantativní typ profese se zaměřením na údržbu a užitné vlastnosti(Technická Univerzita v Liberci, 2012) Pavlíková, Lucie; Krotký, SvatoslavPráce je zaměřena na dámský oděv pro reprezentativní typ profese, užitné vlastnosti a údržbu oděvů. Teoretická část je rozdělena do tří oblastí. Pro každou z nich je vždy vypracována rešerše. V úvodu práce je rešerše věnována módě 20. století, poté marketingovému výzkumu a na závěr užitným vlastnostem oděvních materiálů. Praktická část je členěna stejným způsobem jako teoretická. Nejdříve však proběhl marketingový výzkum formou dotazníkového šetření. Po vyhodnocení dotazníků, kde byla zahrnuta část věnována užitným vlastnostem oděvních materiálů, byl navržen experiment. Vlastnosti byly následně proměřeny a vyhodnoceny. Poslední kapitolou praktické části bylo výtvarné zpracování dámské oděvní kolekce. Cílem práce bylo navrhnout dámskou oděvní kolekci pro reprezentativní typ profese, která by měla ženy oslovit natolik, aby se pracovní oděv stal příjemnou součástí jejich pracovního dne. V neposlední řade potom vybrat materiál pro experimentální část a doporučit ten, který by splňoval požadavky na užitné vlastnosti z pohledu oslovených žen.
- ItemŠaty dělají člověkaPavlíková, Lucie
- ItemŠaty dělají člověka(Technická Univerzita v Liberci, 2010) Pavlíková, Lucie; Pejchalová, DanaTato bakalářská práce se zabývá jednotlivými typy ženských postav. Je zaměřena především na to, jak podtrhnout přednosti a skrýt nedostatky tak, aby se ženy cítily dobře a zvedlo se jim sebevědomí. Určuje správný a jednoduchý způsob měření postav, jejich zařazení a výběr vhodného oděvu s jeho prvky a doplňky. Cílem práce bylo zjistit pomocí katalogů z nabízeného sortimentu dámského oblečení, zda výběr střihů, linií a vzorů je vhodný a zda jsou tyto prvky na oděvech vybírány správně tak, aby podtrhly postavu ženy v každé velikosti. Byla navržena možnost vytvořit přílohu do již existujícího katalogu firmy formou magazínu, který by byl do něj průběžně vkládán. Měl by ženám sloužit jako jednoduchý průvodce k tomu, aby svou postavu lépe poznaly a nemusely příliš váhat při výběru oblečení s přihlédnutím k jejich typu postavy.