Browsing by Author "Pšeničková, Kristýna"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
- ItemKonkurenceschopnost vybraného podniku při vstupu na zahraniční trhPšeničková, Kristýna; Myslivcová Světlana, Ing. : 55314; Laboutková Šárka, doc. Ing. Ph.D. Skolitel : 57210; Fárek Jiří, prof. Ing. CSc. Konzultant : 54889; Nechanická Pavlína Konzultant2 : 66405V této bakalářské práci je podrobněji rozebrána problematika konkurenceschopnosti pivovaru Klášter, a. s., který vstupuje na zahraniční trh. V první části je pojem konkurenceschopnost blíže specifikován, společně s teoretickými východisky pro vstup na zahraniční trh. Následuje podrobná charakteristika pivovaru Klášter, doplněná o jednotlivé provedené analýzy, mezi něž patří analýza konkurenceschopnosti, analýza PESTE a zní vyplývající analýza SWOT. V práci jsou dále identifikováni největší zahraniční konkurenti v oboru pivovarnictví. Poslední část práce je věnována navrhovanému zlepšení konkurenceschopnosti, které by mohlo přispět ke zvýšení, popřípadě upevnění tržního podílu podniku a k získání širšího spektra nových zákazníků. V závěru je poté zhodnocena současná konkurenceschopnost a celková činnost podniku z pohledu autorky práce.
- ItemUplatňování personálního marketingu s ohledem na kulturní příslušnost zaměstnancůPšeničková, Kristýna; Myslivcová Světlana, Ing. Ph.D. : 55314Jak již téma napovídá, diplomová práce se podrobněji zaobírá uplatňováním personálního marketingu ve vybrané společnosti, kdy ve středu zájmu jsou zaměstnanci s rozdílnou státní příslušností. Personální marketing se v dnešní společnosti objevuje stále častěji, avšak jeho problematika je stále předmětem mnoha bádání jak v České republice, tak i za hranicemi. Řada podniků oblast personálního marketingu podceňuje a zaměřuje se pouze na jednu jeho část - na externí personální marketing. Opomíjí tak druhou, velmi důležitou část - interní personální marketing, který se zcela soustředí na stávající zaměstnance podniku, především na faktory ovlivňující jejich spokojenost. Hlavním cílem práce je tedy zhodnotit, zda a jak je personální marketing ve vybraném podniku v případě zaměstnávání cizinců uplatňován a identifikovat tak, jaká spokojenost panuje uvnitř organizace. K tomuto zjištění zásadně přispěl provedený kvantitativní výzkum, jež byl realizován prostřednictvím dotazníkového šetření mezi kmenovými zaměstnanci-cizinci. Na základě zjištěných výsledků a jejich interpretace je sestaven modifikovaný marketingový mix v personálním marketingu, který pro podnik přináší cenné návrhy, jak pohlížet na své zaměstnance jako na důležité zákazníky. Podoba navrženého marketingového mixu si rovněž klade za cíl podporovat kvalitní uplatňování personálního marketingu ve vybrané společnosti.