Browsing by Author "Otavová, Šárka"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
- ItemTvorba hodnoty zákazníka v podmínkách hypermarketu Globus, k. s.(Technická Univerzita v Liberci, 2013) Otavová, Šárka; Simová, JozefínaDiplomová práce se zabývá hodnotou zákazníka na základě dvou pojetí, a to hodnoty pro zákazníka a hodnoty zákazníka pro podnik ve vztahu k zákazníkům, kteří jezdí nakupovat do hypermarketu Globus v Liberci autobusem č. 600. První část shrnuje informace o daném podniku, konkrétně tedy o HM Globus Liberec. Teoretická část shrnuje východiska hodnoty zákazníka obou pojetí. Praktická část je zaměřena na marketingový výzkum zákazníků HM Globus Liberec dojíždějících na nákupy autobusem č. 600, který HM Globus Liberec poskytuje svým zákazníkům zcela zdarma. Marketingový výzkum byl proveden formou osobního dotazování respondentů a také formou pozorování. Následuje analýza marketingových výzkumů, vyhodnocení výsledků a doporučení.