Browsing by Author "Nedorost, Jakub"
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
- ItemMarketingová komunikace vybraného subjektuNedorost, Jakub
- ItemMarketingová komunikace vybraného subjektu(2015-06-02) Nedorost, Jakub; Myslivcová Světlana, Ing.; Skolitel : 55316 Simová Jozefína, doc. Ing. Ph.D.; Konzultant : 55140 Bajzík Vladimír, doc. Ing. Ph.D.; Konzultant2 : 64405 Celler Odon, Ing.Hlavním cílem této bakalářské práce je navrhnutí doporučení pro marketingovou komunikaci na sociální síti Facebook pro společnost Brand Gifts, a.s. Teoretická část nejdříve shrnuje klasickou marketingovou komunikaci, následně se zabývá marketingovou komunikací na internetu. Poté je představen pojem sociální sítě a samotná marketingová komunikace na Facebooku. V praktické části je nejdříve představena firma Brand Gifts, a.s. a její komunikační mix. Společnost se pohybuje na B2B trhu, na kterém prodává firemní dárkové předměty. Dále je provedený marketingový výzkum mezi klienty společnosti, jehož hlavním cílem je zjištění využívání sociální sítě Facebook. Na závěr práce jsou formulována doporučení pro marketingovou komunikaci na této sociální síti a to na základě průzkumu a literární rešerše.
- ItemOnline marketingová strategie vybraného podniku(2018-1-31) Nedorost, Jakub; Antlová Klára, doc. Ing. Ph.D.; Skrbek Jan, doc. Ing. Dr. Skolitel : 54839; Kafková Růžena, Ing. Konzultant : 64355; Celler Odon, Ing. Konzultant2 : 64405Diplomová práce se zabývá problematikou online marketingové strategie. Cílem práce je navržení online komunikační strategie pro B2B podnik, jehož obchodní činností je prodej reklamních a dárkových předmětů. V první části jsou představena teoretická východiska online marketingu, následně jsou podrobněji rozebrány vybrané nástroje online marketingu. Teoretická část je zakončena kapitolou, která popisuje trendy v online marketingu s ohledem na B2B trhy. Praktická část představuje zkoumaný podnik a dále popisuje konkurenci a cílové skupiny. Stěžejní částí je analýza dosavadní online komunikace podniku, konkurence a mimo jiné analýza klíčových slov. Na základě získaných znalostí jsou navržena různá doporučení a především je navržena samotná online strategie s využitím frameworku See, Think, Do, Care, představeného v teoretické části. Kromě návrhu je přínosem diplomové práce i časový harmonogram a ekonomické zhodnocení navrhované online strategie.