Browsing by Author "Mouchová, Kristýna"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
- ItemMarketingová komunikace vybraného hoteluMouchová, Kristýna; Burešová Jitka, Ing. Ph.D. : 63763; Laboutková Šárka, doc. Ing. Ph.D. Skolitel : 57210; Červová Lenka, Ing. Ph.D. Konzultant : 58883; Mimrová Jitka Konzultant2 : 66390Bakalářská práce Marketingová komunikace vybraného hotelu analyzuje komunikační mix zvoleného hotelu. Jejím hlavním cílem je na základě této analýzy navrhnout cílovému hotelu doporučení pro zlepšení marketingové komunikace. V první části práce jsou popsána teoretická východiska k problematice ubytovacích služeb, marketingu, komunikačního mixu a marketingové komunikace na internetu. Praktická část je věnována charakteristice vybraného hotelu, kde je zmíněna historie, popis hotelu a služby, které hotel poskytuje. Práce pokračuje analýzou marketingové komunikace vybraného hotelu, kde jsou popsány jednotlivé nástroje komunikačního mixu jím využívané. Na závěr jsou stanovena doporučení, která by měla hotelu pomoc zlepšit efektivnost marketingové komunikace a přispět tak ke zvýšení zisku.
- ItemSpolečenská odpovědnost ve vybrané firměMouchová, Kristýna; Sojková Lenka, PhDr. Ing. Ph.D. : 54869Cílem diplomové práce na téma Společenská odpovědnost ve vybrané firmě je charakterizovat koncept společenské odpovědnosti, analýza tohoto konceptu ve vybrané firmě a následně na základě této analýzy a dotazníkového šetření navrhnout příslušná vylepšení. Diplomová práce je rozdělena do tří hlavních kapitol, které jsou následně rozděleny na několik subkapitol. První kapitola práce je teoretická a další dvě jsou praktické. Cílem první kapitoly je definování pojmu společenská odpovědnost a pojmů s tímto pojmem souvisejících. Druhá kapitola práce se zaměřuje na společnost Škoda Auto, a. s. V první části této kapitoly je představena samotná společnost, včetně její historie a současného stavu, a v části druhé je provedena analýza společenské odpovědnosti v této firmě. Analýza se zaměřuje na všechny tři pilíře společenské odpovědnosti, kterými jsou zisk, lidé a planeta. Poslední kapitolou jsou výsledky dotazníkového šetření šířeného mezi zaměstnanci Škoda Auto, a. s., které rovněž slouží jako podklad k následnému navržení zlepšení na poli společenské odpovědnosti.