Browsing by Author "Moravcová, Martina"
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
- ItemDítě s komplexem méněcennostiMoravcová, Martina; Braumová Zdeňka, Mgr. Ph.D. : 66568Závěrečná práce se věnuje popisu chování chlapce, jemuž nebyla stanovena žádná diagnóza, ve smyslu poruchy chování, a přesto se chová, dle svého okolí, nestandardně. Je položena otázka, zda se u něj nejedná o tzv. komplex méněcennosti? V práci se věnuji chlapcovu chování v rodině, ve škole, zkoumám jeho pocity a vše porovnávám s informacemi uváděnými v literatuře. Popisuji také vývoj jeho chování a změnu jeho postojů ve středisku výchovné péče poté, co byly stanoveny hranice a nastavena pravidla. V práci jsou použity čtyři diagnostické metody a jejich výsledky jsou promítnuty v závěru, kde jsou dána doporučení a opatření pro další rozvoj dítěte.
- ItemProblematika členských základen textilních asociací v ČR se zaměřením na AVOZ(Technická Univerzita v Liberci, 2008) Moravcová, Martina; Ocheretna, LarysaPodstatou celé bakalářské práce je marketingový výzkum, který se snaží najít důvody, které brzdí textilní podniky před vstupem do AVOZ ČR. První část práce je seznámením se současnými textilními asociacemi, AVOZ ČR a ATOK - seznamuje s jejich historií a činností. Další část je věnována širší znalosti o těchto asociacích. Zabývá se výhodami členství, jejich působením v českém textilním průmyslu a tím, jak spolupracují s Evropskou Unií, Ministerstvem průmyslu a obchodu a s dalšími institucemi. Následující část je zaměřena na Federaci evropského sportovního průmyslu, FESI, protože je AVOZ ČR jejím členem a její činností je ovlivňován. Teoretická část se týká základů marketingového výzkumu. Obsahuje vysvětlení mnou použitého typu výzkumu, formy dotazování a dotazníku. Praktickou částí je marketingový průzkum, jehož výsledkem je zájem podniků o možnost ovlivnit svou pozici na trhu a zájem stát se členem v AVOZ ČR. Na základě výsledků je navrženo určité optimální řešení, které by vedlo k rozšíření členské základny AVOZ ČR.