Browsing by Author "Morávková, Jana"
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
- ItemSystém dotací v tělovýchově a sportuMorávková, Jana
- ItemVěrnost zákazníkaMorávková, Jana
- ItemVěrnost zákazníka(Technická Univerzita v Liberci, 2007) Morávková, Jana; Strnad, PavelHlavním úkolem diplomové práce je zhodnotit a vytvořit přehled o možnostech a způsobech, jak si získat a uchovat věrnost zákazníků. První část je zaměřena na komunikaci se zákazníkem, nástroje komunikačního mixu a především také věrnostní programy, které firmám umožňují získávat si věrné zákazníky. Věrnost je ukázána na praktickém příkladu mobilních operátorů v České republice (T-Mobile, O2, Vodafone). V práci je popsána jejich charakteristika a služby, které poskytují. Především však zahrnuje zpřehlednění věrnostních programů, které operátoři pro své zákazníky připravují. V závěru práce je shrnuto celkové porovnání mobilních operátorů a jimi nabízených programů týkajících se věrnosti a možnosti jejich prohloubení.