Browsing by Author "Michel, Vojtěch"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
- Item
- ItemStrategie prodeje kolekcí designových svítidel společnosti Lasvit(Technická Univerzita v Liberci, 2014) Michel, Vojtěch; Demel, JaroslavCílem této diplomové práce je seznámení se ze vznikající strategii prodeje kolekcí designových svítidel společnosti Lasvit a zhodnocení její kompletnosti, funkčnosti apod. Tato práce analyzuje vznikající strategii z několika různých úhlů, jako jsou: stanovení obecné strategie, cenové strategie, strategie budování značky, mezinárodně obchodní strategie a retailingové strategie (strategie maloobchodního prodeje). Analýza ukazuje, že nově vznikající strategie je v základu dobře vymyšlená a prozatím dobře realizovaná, skýtá však prostor pro vylepšení. Zákazníci i konkurence na trhu s kolekcemi designových svítidel je velice náročná a lze uspět jen s vhodnou kombinací dobře zvolené cenové politiky, dobře vymyšlené a aplikované obchodní strategie a silnou obchodní značkou.