Browsing by Author "Macháčková, Adéla"
Now showing 1 - 6 of 6
Results Per Page
Sort Options
- ItemDekorační textilie(Technická Univerzita v Liberci, 2009) Macháčková, Adéla; Pařilová, HanaTato práce se v první části zabývá dekoračními textiliemi. Zde jsou charakterizovány textilie od jejich historie přes výrobu členění, estetické vlastnosti až po použití a současné moderní trendy. Následně jsou zde zdokumentovány vzorky dekoračních textilií s jejich charakteristickými vlastnostmi. V poslední části této práce je vytvořena kapitola dekoračních textilií pro E-learningovou výuku textilního zbožíznalství. Zde jsou použity vzorky z druhé části bakalářské práce a jsou doplněny o poznatky, které jsem mohla nasbírat v praxi.
- ItemDekorační textilieMacháčková, Adéla
- ItemPodpora prodeje a propagace firmy ProRelax s. r. o.Macháčková, Adéla
- ItemPodpora prodeje a propagace firmy PRORELAX s.r.o(Technická Univerzita v Liberci, 2007) Macháčková, Adéla; Simová, JozefínaNámětem mé bakalářské práce se stala firma ProRelax s.r.o., maloobchodní prodejce sportovního oblečení a sportovních doplňků různých světových značek s prodejnou v Novém Jičíně. V práci jsem se zaměřila na charakteristiku a profil firmy. Dále jsem zhodnotila konkurenci v Novém Jičíně a konkurenční výhody firmy (SWOT analýza). V závěru jsem navrhla způsob komunikace se zákazníkem a propagaci, čímž jsem umožnila firmě výběr z několika možností propagace a zvýšení podvědomí o existenci prodejny Virgin Sport u potenciálních zákazníků.
- ItemZvýšení výkonnosti firmy s využitím řízení zákazníka pomocí modelu Balanced Scorecard(Technická Univerzita v Liberci, 2010) Macháčková, Adéla; Jáčová, HelenaThis diploma thesis is focused on management method called Balanced Scorecard. This method measures the efficiency of a company. It takes into account financial and not financial aspects. For aims fulfilment this method uses four perspectives such as financial, customer, learning and growing perspective, and perspective of internal processes. This system allows us to observe the financial results. In addition, it is possible to observe another important points, for example the customer satisfaction with some products, which are necesary for growth of efficiency. In practical part there are some suggested criteria to selected aims. The criteria are further used for the detection of achievement of the aims and their interval. The main aim of the thesis was to increase the efficiency of the firm/company called Romotop with the use of customer and model BSC. At the end of the thesis a survey of customer satisfaction market with the use of questionnaire was made.