Browsing by Author "Lisnerová, Kristýna"
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
- ItemDistanční studijní materiály pro studenty češtiny jako cizího jazyka - vstupní úroveň Neslované(Technická Univerzita v Liberci, 2012) Lisnerová, Kristýna; Škodová, SvatavaCílem bakalářské práce byla tvorba distančního elektronického kurzu pro studenty češtiny jako cizího jazyka, kteří jsou na vstupní úrovni. Jedná se o studenty-cizince Neslovany, kteří studují v České republice prostřednictvím programu Erasmus. Bakalářská práce komentuje tvorbu distančního elektronického kurzu. V práci jsou nastíněny obecné aspekty pro výuku češtiny jako cizího jazyka zaměřené na cizince Neslovany. Pozornost je dále věnována celkové charakteristice distančního elektronického kurzu, který je umístěn v elektronickém prostředí Moodle. V souvislosti s tím jsou následně popisovány jednotlivé části kurzu.Tvorba distančního elektronického kurzu je v bakalářské práci demonstrována na názorných ukázkách PowerPointových prezentací, které jsou jeho součástí, a na cvičeních vytvořených v elektronickém prostředí Moodle. Tyto ukázky jsou v práci následně podrobně popisovány.
- ItemĽubomír Feldek a český čtenářLisnerová, KristýnaDiplomová práce se zabývá významnou literární osobností slovenského spisovatele Ľubomíra Feldeka, který svou tvorbu směřoval především k dětským čtenářům. Další podstatnou osobností, která se v práci objevuje v souvislosti s překladem Feldekových textů ze slovenského do českého jazyka, je spisovatel literatury pro děti a mládež Jiří Žáček. V diplomové práci je obsaženo deset metodických listů, které vycházejí z tvorby Ľubomíra Feldeka a Jiřího Žáčka. Metodické listy jsou určeny pro žáky druhého stupně základních škol. Zároveň se diplomová práce věnuje četnosti zastoupení slovenských spisovatelů v čítankách před rozpadem Československa a po něm. Diplomová práce má učitele seznámit s osobností Ľubomíra Feldeka a zároveň jim pomoci častěji zapojit do vyučování texty slovenských spisovatelů, na které se často ve vyučování zapomíná.