Browsing by Author "Kujan, Marek"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
- ItemPublic relations společnosti Decathlon Liberec(2013-01-01) Kujan, Marek
- ItemPublic relations společnosti Decathlon Liberec(Technická Univerzita v Liberci, 2013-01-01) Kujan, Marek; Švandová, ZuzanaCílem této práce je vytvoření event-marketingové akce, která podporuje public relations libereckého Decathlonu. Dílčím cílem je popsat a charakterizovat online public relations, firemní identitu společnosti a její vliv na celkový image firmy. K potřebám zjišťování postojů veřejnosti vůči Decathlonu a povědomí o event-marketingových akcích bylo použito marketingového výzkumu, konkrétně metody dotazování. Výsledky dotazníku sloužily jako jedna z metod vyhodnocení firemní image a event-marketingových akcí. Závěrečná kapitola je věnována hodnocení a měření účinnosti vytvořené event-marketingové akce metodou pozorování a vyhodnocení ekonomických cílů akce na základě interních dat poskytnutých vedením liberecké pobočky Decathlon.