Browsing by Author "Kubínová, Lenka"
Now showing 1 - 4 of 4
Results Per Page
Sort Options
- ItemDivadelní kroužek jako prostředek mimoškolní výchovyKubínová, Lenka
- ItemDivadelní kroužek jako prostředek mimoškolní výchovy(Technická Univerzita v Liberci, 2012) Kubínová, Lenka; Johnová, JanaCílem práce je zjistit, jaké motivy vedou členy jičínského divadelního kroužku k působení v souboru. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část.V teoretické části je popisována problematika volného času, dále jsou uvedeny možné motivy, pro které lidé zájmové aktivity vyhledávají. Hlavní závěrečná kapitola se zabývá ochotnickým divadlem. mimoškolPraktická část se zaměřuje na samotný výzkum, pro který byly použity metody dotazníku a rozhovoru. Rozhovory byly provedeny pouze s některými členy souboru a sloužily k doplnění a objasnění informací z dotazníků. Výsledky práce objasňují motivaci členů divadelního kroužku, pro niž se rozhodli do S-divadla vstoupit a v činnosti setrvat.
- ItemDramatický kroužek jako možná náplň volného času dětí mladšího školního věku(Technická Univerzita v Liberci, 2014) Kubínová, Lenka; Johnová, JanaCílem diplomové práce je zjistit motivy, které vedou členy jičínského dramatického kroužku k působení v souboru a porovnat je s motivy členů jičínského divadelního kroužku, jež byly zkoumány v bakalářské práci. Třetím cílem je připravit a zrealizovat program u dotazované skupiny dětí mladšího školního věku. Nejrozsáhlejší kapitola teoretické části je věnována dramatické výchově. Seznamuje čtenáře se svými cíli, metodami a technikami, plánováním, strukturou, pravidly a s osobností učitele dramatické výchovy. Dále se teoretická část zabývá mimoškolní výchovou, mimoškolní dramatickou výchovou a motivací ve volnočasových aktivitách. V praktické části je vyhodnocován samotný výzkum, pro nějž byly použity metody dotazníku, rozhovoru a porovnávání získaných dat. Výsledky práce objasňují shodné i rozdílné motivy členů dramatického a divadelního kroužku. Praktická část také obsahuje šest dramatických lekcí, které byly připraveny a zrealizovány pro děti mladšího školního věku dramatických kroužků.