Browsing by Author "Krejčíková, Denisa"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
- ItemPozice luxusních módních značek na českém trhuKrejčíková, Denisa
- ItemPozice luxusních módních značek na českém trhu(2015-10-30) Krejčíková, Denisa; Simová Jozefína, doc. Ing. Ph.D.; Skolitel : 64111 Ducháčková Eva, prof. Ing. CSc.; Konzultant : 60223 Cinkánová Lubica, Ing.; Konzultant2 : 65214 Marx Antonín, Mgr.Diplomová práce se zabývá analýzou tržního postavení českých luxusních módních značek v porovnání se zahraničními luxusními značkami na českém trhu. Analýza je prováděna na vzorku vybraných značek Louis Vuitton, Dior, Klára Nademlýnská a Beata Rajská.Diplomová práce je rozdělena na dvě části, na teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá problematikou konkurence, konkurenčních strategií a nástrojem pro porovnávání firem, benchmarkingem. Dále je představen pojem luxus a luxusní značka s jejich specifiky především v marketingu.V praktické části je zhodnocena pozice vybraných firem pomocí benchmarkingu, následuje marketingový výzkum, kde se zjišťuje důvěra a vnímání jednotlivých vybraných značek. Za využití benchmarkingu a marketingového průzkumu je posouzena tržní pozice všech čtyřech vybraných značek na českém trhu a navržena strategie na vylepšení pozice českých luxusních módních značek.