Browsing by Author "Králová, Daniela"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
- ItemOnline strategie na sociálních sítích vybraného podnikuKrálová, Daniela; Burešová Jitka, Ing. Ph.D. : 63763Diplomová práce se zaměřuje na komunikační strategii na sociálních sítích. Sociální sítě jsou populárním nástrojem marketingové komunikace a vyznačují se svým dynamicky měnícím se prostředím, flexibilitou a téměř okamžitou zpětnou vazbou od sledujících. Správně nastavenou marketingovou komunikační strategií dokáže firma oslovit velké množství potenciálních zákazníků, zajistit si kontinuální růst. Práce se soustředí na současnou komunikační strategii firmy Wattsenglish Ltd., hodnocení této komunikace a následně na její optimalizaci. V teoretické části jsou popsány sociální sítě, výhody komunikační strategie na sociálních sítích a čtyři nejpoužívanější sociální sítě v současnosti. Praktická část práce se zaměřuje na hodnocení současné komunikační strategie firmy na sociálních sítích a optimalizaci komunikační strategie, která povede ke zvoleným cílům firmy.
- ItemPostavení maloobchodního řetězce na českém a portugalském trhuKrálová, Daniela; Matějovská Petra, Ing. Ph.D., MBA : 58382Tato bakalářská práce se zaměřuje na postavení maloobchodního řetězce H&M na českém a portugalském trhu. Práce je rozčleněna do šesti hlavních částí. V prvních části jsou vymezené základní pojmy spojené s obchodem a maloobchodem, jejich druhy, rozdílem mezi zákazníkem a spotřebitelem, společenská odpovědnost firem a metody hodnocení vnitřního a vnějšího okolí podniku. Druhá část seznamuje se samotným maloobchodním řetězcem H&M, jeho historií a vývojem, hodnotami řetězce, společenskou odpovědností, vztahu k zákazníkům, organizační strukturou řetězce a také s postojem k pracovním podmínkám u svých dodavatelů. Následuje část s finančními ukazateli, které mapují současný stav společnosti. Další část je věnována současnému postavení maloobchodního řetězce na trhu v České republice a Portugalsku včetně konkurence na těchto trzích. Zmapováno je také externí okolí společnosti H&M pomocí Porterovy analýzy 5 sil, PEST analýzy a metody 4C. Je provedena SWOT matice, která zobrazuje silné a slabé stránky řetězce, jeho příležitosti a hrozby na trhu. Následují možnosti rozvoje společnosti na Českém a Portugalském trhu A bakalářská práce je zakončena vyhodnocením používaných postupů a jejích zjištění. Cílem této bakalářské práce je zmapování současného postavení daného maloobchodního řetězce na zmíněných trzích a zmapování jeho možného budoucího rozvoje.